Welcome
to
Panama

Panama is closer than you think. The map reference in our logo leads you to Stuttgart, Germany, where we have enjoyed more than 25 years success, working as a full service advertising agency. Focussing on small and medium sized enterprises, we know exactly how to make best use of budgets in effective and efficient B2C and B2B communications.

Our 100-strong workforce includes specialists in online and video content, PR experts, and skilled strategists, who all work together to find the best possible way forward for your brand: its own. In Panama we believe in the power of independence. Long term success can only be achieved by a brand which goes its own way.

Using tools such as Markensystemik®, which we have developed in-house, we can work out a brand's unique strengths to create the basis for strategically successful communications. Inventive communications - off the beaten path.

NEWS

Quality & Me – The QualiMEs

Wie begleitet man eine Roadshow zum Thema Qualitätssicherung im digitalen Raum und generiert gleichzeitig langfristiges Involvement bei den Mitarbeitern?

Indem man den Mitarbeiter in den Fokus rückt und eine Microsite mit Gamification-Konzept zum weltweiten, kollegialen Wettbewerb ausbaut.

Ende 2016 startet Bosch AE eine weltweite Kampagne zum Thema Qualitätssicherung: Die Awareness Room World Tour.

Disciplines

Digital

Panama Digital is Panama's online unit that features a large team of screen designers, concept developers, project managers and programmers. It creates award-winning web

specials, money-making online shops, online campaigns that increase sales, banners that internet users actually click on, social media campaigns that turn customers into fans, apps

that impress distributors and end customers alike, displays that become the talk of trade fairs and websites that really suit the company.

References

Cases


Datei nicht gefunden!

Datei nicht gefunden!

BOSCH AUTOMOTIVE ELECTRONICS

Ende 2016 startet Bosch AE eine weltweite Roadshow zum Thema Qualität - die Awareness Room World Tour.
Der Awareness Room, ein Modul aus 3 Schiffscontainern mit über 30 Exponaten, soll Qualität erlebbar machen.


Datei nicht gefunden!

ZEISS

Die European Outdoor Film Tour (EOFT) ist ein Pflichttermin für alle, die von der Outdoor-Welt fasziniert sind. Auch Panama ist dieses Jahr mit auf Tour und setzt zusammen mit ZEISS einen eindrucksvollen Film fürs Fernglas ZEISS Terra® ED um. Der Film lebt dabei von starken Kontrasten, die die eisige und schroffe Landschaft Baffin Islands mit ruhigen und atmosphärischen Bildern aus den Tiroler Alpen kombinieren.

BOSCH AUTOMOTIVE ELECTRONICS

Ende 2016 startet Bosch AE eine weltweite Roadshow zum Thema Qualität - die Awareness Room World Tour.
Der Awareness Room, ein Modul aus 3 Schiffscontainern mit über 30 Exponaten, soll Qualität erlebbar machen.